sobota, 22 stycznia 2011

Blue City

Ostatnio nie mam swobodnego dostępu do komputera i niestety uniemożliwia mi to aktywność na blogu i Facebook'u :< Jednak dziś mam dla Was jeszcze kilka zdjęć ze spotkania w Blue City - na czerwonym dywanie, przy wszystkich opowiadamy o metamorfozie jaką przeprowadziłyśmy :) Myślę, że sprawdziłyśmy się nie tylko w wybieraniu ubrań, ale także z mikrofonem ;)

Translation : Today I have for you more pictures from the meeting in the Blue City - on the red carpet we told about the metamorphosis that we moved. I think that we proved we're good in choosing clothes but also with a microphone ;) 


15 komentarzy:

  1. jaj, z mikrofonem to ja już nie chcę mieć do czynienia jak zadają mi dziwne pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie,
    P.S patrząc na to jedzenie zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wątpię, na pewno się sprawdziłyście !
    Mam nadzieje że będzie mi dane zobaczyć was kiedyś w realu :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być ciekawie ; )
    przeprazam za ciekawość, ale ile Ty masz wzrostu ? wyglądasz na dość wysoką
    a na koniec takie pyszności .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie najlepiej się prezentujesz ;)) chciałabym, żeby takie imprezy odbywały się częściej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz profesjonalnie z tym mikrofonem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie ;))
    masz swietnego bloga ;)
    zapraszam do mnie ;)
    Nowy blog ;*
    Follow me ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladalas. jednak o tej godzinie najbardziej urzeka mnie ta pizza na stole ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z mikrofonem wyglądasz bardzo profesjonalnie ; ) Końcowe zdjęcie narobiło mi apetytu. ^ ^




    PS. nowy post na one-crime. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń