piątek, 27 maja 2011

Parrots with plum&lime juice

What a crazy look! I love black color and I feel a little bit uncomfortable in such a colorful stylizations. Sometimes, however, it's worth to try. I leave my beloved wedges for a moment for silver and transparent heavy boots. This silver clutch may even replace the mirror ;) 

Takiego kolorowego szaleństwa na moim blogu jeszcze nie było. Jako zwolenniczka czerni czuję się trochę nieswojo w tak barwnych stylizacjach. Czasem jednak warto się przełamać i spróbować :) Kiedyś torebka i buty musiały być dobrane pod kolor, potem na chwilę takie łączenie stało się passé, a dziś stosuje się i jedno i drugie. Ukochane koturny porzuciłam na chwilę na rzecz srebrno-transparentnych glanów. Do tego szaleństwa wielka srebrna kopertówka, która w awaryjnych sytuacjach może nawet zastąpić lusterko ;) 
ASOS BLOUSE
VINTAGE SKIRT
VINTAGE SILVER SHOES
VINTAGE EARRINGS
H&M AGAINST AIDS CLUTCH
H&M NECKLACE

69 komentarzy:

  1. Pożera mnie zazdrość o kopertówkę. Jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertowa jest swietna!
    szkoda, ze buty tak słabo widac.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana wygladasz PRZEKOLOROWO!
    poprzedni twoj post to totalna szarota w porownaniu z tymi kolorkami!!
    Bardzo pozytywnie.
    cmok
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, bardzo pasuja Ci te kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście szaleństwo. Oj podoba mi się szczególnie bluzka te ażury są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam... NIE! Ja kocham połączenie zieleni z fioletem! Świetny set i wisior ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny strój + twoja obecna długość włosów jest idealna, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za kolorami, ale czarno białe zdjęcia wyszły zajebiście wręcz! i ładnie Ci w tych nowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka ! super set !

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana wyglądasz cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie! tylko nie wrzucaj czarno0bialych zjdec. zabijasz kolor;(

    OdpowiedzUsuń
  12. IDEALNIE! Oby Twój romans z kolorami potrwał jak najdłużej!

    Moje ostatnie fotki były robione na skałkach, na następnym CLSM na pewno Was tam zabiorę! I zrobimy.. KOLOROWE foteczki! :))

    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, to połączenie kolorów do mnie przemawia :)poza srebrnymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaa jak kosmicznie dzięki tym srebrnym dodatkom ;)
    tak inaczej :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. kopertówka miażdży :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne połączenie bluzki ze spódnicą <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wisior i kolczyki - przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluzka, bardzo podobają mi się te wycięcia. Połączenie kolorystyczne ryzykowne, ale wyszło Ci to świetnie!:)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie kolorów!Papugi też są niezłe = )

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jestem zwolenniczką glanów, ale te Twoje, one są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne połączenie kolorów, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka cudowna
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolory.
    sama szukam tej kopertówki, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda to ZAJEBIŚCIE ; O
    cudownie, pięknie, idealnie, bardzo mi się podoba, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne kolory ; ) a papugi dodają jeszcze więcej smaku

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz. 'Do twarzy' Ci w takich kolorach.
    szkoda, że butów praktycznie nie widać :)
    pozdrawiam.

    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. limonka plus śliwka i srebro, no nie może być inaczej, niż świetnie. : D do twarzy Ci w takich kolorach, nooo. : )

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zakochana w Twoich kolczykach :)
    ślicznie Ci w kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor bluzki :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. hej :)
    jeżeli chodzi o te buty, to nie byłam w nich nigdzie dalej bo to nówki.
    mam też meliski iii noszę do nich takie stopki do balerinek i nic mi nie odparza. Max Ci polecam.
    Osobiście nie lubie nosić butów na gołą stopę i to rozwiązuje moje obrzydzenie:DD

    dzięki za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  31. Też chcę takie srebrne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. You look great, just as usual, though :D

    I absolutely love this combination of colours, aaaand I bought such a nice earings with parrots today, huh

    xxx
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. kopertówka jest piękna, wolę Cię w czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. miło Cię czasem zobaczyć w tak multikolorowym outficie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. niesamowite kolory!! świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  36. such a unique popping colour and design x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty i torebka zadziwiajace, a zarazem odwazne ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. I love colours...Your look is amazing!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podobasz w takich kolorkach:D super!!

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo tak ! swietne polaczenie kolorow- wygladasz jak limonkowo-baklazane lody- soczyscie :)
    spodnicy zazdroszcze, bo sama poluje na taka od dluzszego czasu, z braku laku chyba zostanie mi chwycic za igle z nitka ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. zestaw idealny:) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  42. krój bluzeczki i spódniczki - rewelacja, do tego te srebrzyste dodatki powodują, że zestaw jest lekko kosmiczny :D oczywiście w jak najbardziej pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. wow:) świetne i nietypowe połączenie - mega!:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne kolory!!! jak ja bardzo bym chciała właśnie tą torebkę - niesamowita!!

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzka ma genialny kolor i jeszcze te wycięcia!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe kolory, genialne wycięcia na dekolcie ma ta bluzka , a dodatki perfekcyjnie dodane. Świetnie wyglądasz!
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglasz slicznie!ja uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj alma z pewnością się wciągniesz ! Polecam jeszcze 90210 też świetny serial :) Ale Gossip Girl lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Inspirujesz na każdym zdjęciu :) Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  50. i bardzo to twarzy Ci w takich kolorach! ;)
    srebre buty są mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, Alma, mam takie nietypowe pytanie. Mam 176cm wzrostu i obawiam się nosić wysokie buty. Jednak Ty nie masz takich obaw, a jesteś wysoka. Mogę Cię zapytać ile masz wzrostu? :)

    Pozdrawiam,

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne kolory!!! bardzo Ci pasują :):)

    aaa i widziałam się dzisiaj w tv :D to musiała być świetna przygoda :) życzę więcej takich :)

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  53. marze o tej kopertówce : ( jestem również zachwycona połączeniem kolorów !!!! całość świetna i niebanalna !

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, you look so amazingly gorgeous!!! Great top and skirt!!! Love the colors! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastycznie! Przepiękny dobór barw- zieleń, fiolet i srebro. Jestem zachwycona. Do tego jeszcze naprawdę piękne dodatki- kolczyki, naszyjnik. Wszystko ze smakiem, ekstra. :)



    Pozdrawiam,
    Polka dot.


    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. to zestawienie kolorów jest perfekcyjne.
    wielki plus za to!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. swietne kolory i caly zestaw fajowy ,jednak najbardziej podoba mi sie bluzka i naszyjnik<3

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. kurcze,dopiero zwrocilam uwage na buty ,aaa umieram z zazdrosci :P

    OdpowiedzUsuń
  59. jak soczyście :) koperta jest mega !
    kiss :)

    OdpowiedzUsuń