wtorek, 22 listopada 2011

THE SUN LOOKS AT ME

Zdjęcia robione były jeszcze w te dni, gdy spokojnie mogłam sobie pozwolić na krótkie szorty. Już bardzo mi tego brakuje. Chociaż uzbroiłam się w bardzo ciepłe swetry, buty i spodnie, to na pewno nie będę się czuć komfortowo pod wieloma warstwami ubrań. To już chyba ostatni tak słoneczny i ciepły post, chociaż mam nadal cichą nadzieję, że się mylę :) Co do stylizacji - połączenie karmelowego sweterka z wyprzedaży i czarnej skóry (nie naturalnej!). Połączenie wygodne, proste, ale jednocześnie efektowne. Do kompletu czarna ramoneska - pasuje idealnie! 



H&M JUMPER, NECKLACE, SHORTS
STREET WORKER BOOTS

62 komentarze:

  1. cudownie, jak zawsze zresztą :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobał mi się ten naszyjnik, ale jakoś nie miałam okazji go kupić. Może w tym tygodniu? :) a co do pogody, wolałabym żeby zima szybko minęła i zaczęła się wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ty!
    piękne zdjęcia, światło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przesuper! :P
    twoje zdjęcia są tak dobre jakościowo, że nie mogę się napatrzeć, jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie Ci w tym swetrze - kolor jest idealny dla Ciebie!!! <3 Do tego te cudne zdjęcia, rozpływam się :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w kolorze sweterka:)esencja ciepłych,jesiennych dni...

    thxcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Superrr;d..
    bardzo mi się podoba xdd.
    Zapraszam do siebie!:pp.
    Obserwuję;> xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek jest cudowny. Kolor, krój, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Good style girl! have a nice day

    http://stylishfox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecie zdjęcie jest niesamowite wspaniała kobieto !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. SWietne zdjecia i nie moge se napatrzec na Ciebie w tym blondzie:) Fantastycznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka byłaś ładna dziewczyna, chuda z długimi włosami, a teraz wygladasz jak krótko obcięta blond-klucha.A stylizacja nie ma co idealna na niską temperaturę....

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimie - co do kluchy, nic nie powiem, bo naprawdę szukam jej i szukam, ale kurcze gdzieś się zapodziała :( a co do stylizacji - napisałam przecież, że zaległa, kiedy jeszcze było ciepło. Czytaj uważniej, zanim coś naskrobiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że anonim się nie podpisał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestes oblesna i tyle..

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyno powinnas chodzic kanałami a nie pokazywac sie w internecie

    OdpowiedzUsuń
  17. anonim mnie rozje*** !

    mam ten sweterek i żałuję że nie wiem jak go zestawić :D
    piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia, fajny zestaw i super fryzura :)

    Jak patrze na twoje zdjęcia to tak mi tęskno do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. KLUCHA POZDRAWIA KOCHANYCH ANONIMOWYCH! :*****

    dziękuję dziewczyny :)) zdjęcia oczywiście autorstwa Natalii Stodulskiej!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! you look like a top model! love this outfit
    !!!

    Vist my blog and if it like u, became my new follower!! ( I'll follow back!)
    kiss

    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięknie wyglądasz!!!! git wszystko dobrane i bardzo ładne zdjęcia :) A anonimowi może się przedstawią? naprawdę nie rozumiem dawania takich bezsensownych komentarzy, to po prostu brak kultury, totalne chamstwo i tchórzostwo. Niektórzy zapominają również, że to przede wszystkim blog modowy, a nie beauty (chociaż twierdzę, że właścicielka wygląda naprawdę super) także niech wypiep**ają. Ot moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz, cudowne zdjęcia! :)

    ale bym sobie teraz pochodziła w szortach [*]

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny sweter i naszyjnik oraz wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. babochłop prawda?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz! Cudowne masz te portrety :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale przecież szorty zimą też świetnie dają z radę, z fajnymi, grubymi rajstopami:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz fantastycznie i kropka:]:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ahh Ci anonimowi, ciekawe czy etn ostry język ich już nei parzy.
    Wyglądasz świetnie, ale szczerze mówiąc patrząc na te słońce i Twoje krótkie spodenki ciarki mnie przechodzą, ile dałabym za tydzień na Hawajach :D
    Ten nasyzjnik jest świetny, 70% bloggerek go ma haha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są te buty! bardzo, bardzo fajne :)
    i podoba mi sie kolor swetra

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  32. great pics! love your hairdo.
    X

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie już słyszałaś,że przypominasz Agyness Deyn? ;)
    Świetny sweterek i naszyjnik.
    Stylizacja oddaje Twój charakter,pasuje do Ciebie ogółem,widać że jesteś konsekwentna w tym jak się ubierasz... :)
    Dlatego chciałabym Cię dalej obserwować,więc pozwolę sobie Ciebie dodać na bloglovin i reszcie,o.


    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz świetnie xD

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Your photos are such an amazing PERFECTION,there couldn't be a more fantastic look than you.And your blog is so great ,full of fashion elements, I like all these pictures you posted ,I have followed you ,can you follow me ? It will be my pleasure if you come and pay a visit . Kisses . :)


    http://romwe-romwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie relacja z pokazu Irminy Style, jest kilka Twoich zdjęć więc zapraszam :)

    http://isabeldrafts.blogspot.com/2011/11/sukienki-torebki-irmina-style.html

    OdpowiedzUsuń
  37. http://isabeldrafts.blogspot.com/2011/11/sukienki-torebki-irmina-style.html

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne zdjęcia !! jakim aparatem robione ??

    super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz jak michalina z top model :) może czas samej zgłosic się do programu masz warunki

    OdpowiedzUsuń
  40. Blagam Cie wróc do ciemniego koloru,plizzzz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjeca i cały set!

    Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia ;d sweterek jest boski ♥ !
    śliczna jesteś ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Your top is amazing love the mustard.

    Check me out at
    http://www.proprpostur.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. czesc ślicznotko, czesc Andrzej !

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, you look so amazing in this outfit! Love the sweater and the necklace! So pretty!

    xx Ivana

    Stop by sometimes :)
    Style in the City

    OdpowiedzUsuń
  46. Love your outfit, the sweater and necklace are so amazing!!!! And of course the pictures are so beautiful!!!! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo mi się podobają takie naszyjniki :)
    poza tym super blog. zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże jaki sweter :O

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam takie zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś bardzo ładna, chciałabym Cię zobaczyć w długich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo mi się podoba !
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń