środa, 26 czerwca 2013

WHAT YOU SHOULD HAVE?

Dzisiaj kilka słów o tym, co każda kobieta powinna mieć...

Przede wszystkim - ale to żadne odkrycie - małą czarną. Chociaż przyznam szczerze, że u mnie różnie z tym bywa. W mojej szafie raz jest, raz jej nie ma, ubrania szybko mnie nudzą. Za to tej z drapowanym dekoltem i długimi rękawami - nie mogłam się oprzeć. Pochodzi ona z kolekcji BCBGeneration (marka podbiła moje serce niesamowicie wygodnymi sandałkami, które miałam na sobie TUTAJ w Londynie), a kupiłam ją w Nowym Jorku. Fantastycznie dopasowana, idealna na wieczorne wyjście. 

Do sukienki dobrałam klasyczne, beżowe sandałki. To kolejny punkt na liście must have. Takie buty świetnie wyglądają nie tylko w połączeniu z sukienkami, ale także spodniami typu boyfriend czy rurkami. Moja torebka to kopertówka przypominająca tą od Valentino, a ćwieki pełnią rolę biżuterii. 

BCBGENERATION dress | HOUSE OF MIMA studded clutch | CHARLOTTE RUSSE sandals



Jest coś jeszcze, o czym muszę wspomnieć.
Każda kobieta powinna mieć także zadbane nogi! Zwłaszcza latem, gdy długie spodnie wrzucamy na dno szafy, a do gry wkracza długość mini. I to właśnie z tej okazji mam przyjemność przetestować produkty Gilette Venus. Jednocześnie biorę udział w konkursie 3 Days Skirt Challenge! Dzisiaj i przez następne dwa dni zaprezentuję Wam stylizacje, w których to NOGI będą grały pierwsze skrzypce :) 
Więcej informacji już jutro - w następnym poście! 

13 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mała czarna to coś, co każdy powinien mieć w szafie! Ja mam ten plus, więc większość moich ciuchów jest właśnie w tym kolorze, gdyż z moją figurą innych nie mogę kupować.
    Marzę o takich nogach jak Twoje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie|!! ; ]

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz!Piękna figura i te szpileczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham małą czarną i kocham beżowe buty! Bardzo fajny look! Super wyglądasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz i życzę powodzenia w konkursie :) będę śledziła Twoje poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super,podoba mi sie;) sliczna kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ! Juz czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mala czarna jest stworzona dla Ciebie!!
    pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja

    mam podobne buty ale białe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesusmaria... jakie Ty masz nogi... <3

    OdpowiedzUsuń